Рус Укр
ГоловнаФоторепортажТранспортДороги для «альтернативного» транспорту
Новини ЖКГ
06 Червня 2021 p.
09 Листопада 2020 p.
01 Травня 2020 p.
25 Березня 2020 p.
01 Серпня 2019 p.
16 Січня 2019 p.
14 Січня 2019 p.
12 Грудня 2018 p.
21 Вересня 2018 p.
03 Вересня 2018 p.
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги

Дороги для «альтернативного» транспорту

На Україні велосипедні доріжки зустрічаються вкрай рідко і не утворюють транспортну мережу.

У 2009 році був створений проект «ВелоКраїна», кінцевою метою якого є створення інфраструктури для рекреаційних велосипедних поїздок у горах Карпати. Територія проекту включає Івано-Франківську, Закарпатську та Чернівецьку області. 

По території України проходить гілка 4 маршруту EuroVelo Роскофф - Київ, з'єднує українські міста Київ і Львів. 

У Криму 15 липня 2012 року був відкритий перший туристичний веломаршрут, який проходить по Південному берегу Криму. 

2 червня 2011 у Вінниці відбулася зустріч вінницького міського голови Володимира Гройсмана з велосипедистами обласного центру. Результатом зустрічі стало створення робочої групи, протягом двох тижнів було обстежено стан асфальтного покриття, наявність пандусів і протяжність майбутніх велосипедних доріжок.

У Запоріжжі в 2009 році міська влада звернулася до велосипедистів з проханням викласти свої міркування про розташування майбутніх велодоріжок у Запоріжжі. У 2012 році в обласному центрі приступили до розробки проекту. 23 лютого на сесії міської ради були виділені необхідні кошти. 

Що стосується Києва, то ще в 2008 році міськдержадміністрація разом з велосипедистами розробила і затвердила перелік вулиць для облаштування велосипедних смуг і доріжок у складі міської схеми велосипедних маршрутів міста. Фахівці визначили 17 найпопулярніших веломаршрутів довжиною 161 кілометр, в яких задіяно 62 столичні вулиці. 

На серпень 2012 відомі маршрути по проспекту Бажана (2 км з 6 запланованих) та проспекту Перемоги, серед негативних рис яких - відсутність зручних заїздів на велодоріжку, різкі повороти і постійне перетин велодоріжки з пішохідними виходами. До кінця 2012 року буде спроектовано 5 міських маршрутів протяжністю 38 км. Пілотним для розвитку велосипедної інфраструктури став Дарницький район Києва. 

У Львові за сприяння німецького Товариства технічного співробітництва (GTZ) група розробила план поетапної побудови велосипедної мережі у Львові. На 2012 рік побудована одна доріжка, що проходить по вулиці Липинського, її протяжність становить 400 метрів. Велодоріжки прокладаються поруч з пішохідними доріжками. Для велодоріжок використовується асфальтобетон червоного кольору, для кращої орієнтації пішоходів. 

У червні 2011 року в місті Маріуполь на вимогу велоспільноти міста була нанесена розмітка уздовж проспекту Нахімова. Планується нанесення розмітки на ділянці по Приморському бульвару. Для створення велосипедних доріжок використовується нанесення розмітки, окремі дороги не будуються. 

Зовсім погано з велосипедними доріжками в Одесі. Там, єдина доріжка - на Трасі здоров'я упорядкована на початку червня 2012 року. Проходить від вулиці Ланжерона. Ширина поверхні - 2 метри, нанесена дорожня розмітка та мережа знаків.

Сподіваємося, що коли-небудь у Києві з'являться велопарковки, як у Барселоні чи у Празі, автоматизований велопрокат,і, звичайно, цивілізовані велодоріжки.

Фото: Олександр Івахнюк

 
Коментарі (0)





34
12